BİR FİRMA İÇİN EN DEĞERLİ ŞEY

Baymak’ın tüketicileriyle güçlü ve hızlı temas noktası oluşturma felsefesinden beslenen Self Servis Uygulaması, tüketicilerin gözdesi haline gelmiş durumda.

Hangi sektörde olursa olsun, nihai tüketiciye mal ya da hizmet satan bir firma için en değerli şey ne yıllık cirosu, ne de satış rakamlarıdır. Elbette bunlar firmalar için olmazsa olmaz parametreden ancak rakamlarınız ne olursa olsun hiçbir şey mal ya da hizmet almış bir müşterinizin, çağrı merkezinizi arayıp teşekkür etmesinin ve hizmetinizden memnun kaldığını söylemesinin yerini tutmaz. Elbette tüketicilere, geri arayıp teşekkür sunacak düzeyde hizmet
vermek için vizyonunuzda müşteri memnuniyetinin her zaman en önemli değer olması ve tüm hizmet politikalarınızı da buna göre geliştirmeniz gerekiyor.

Satış sonrası hizmetlere büyük önem veren Baymak, bu konuda hayata geçirdiği sektörün ilerisindeki uygulamalarının karşılığını müşterilerinden her dönem alıyor. Bunlardan en yenisi
kuşkusuz Self Servis. Hayata geçmesinin üzerinden çok kısa bir süre geçmesine rağmen 1.877 kez kullanılan ve yüzde 97,3 tamamlanma oranına sahip Self Servis’i kullanan tüketicileri uygulamadan duydukları memnuniyeti bizzat şirketi arayarak dile getiriyor. Bunlardan ikisini sizler paylaşmak istedik. Sakarya’dan müşterimiz Mithat Yıldırım çağrı merkezimizi arayarak memnuniyetini şu şözlerle dile getirdi: “Baymak Elegant Plus 12 kliması tarafımıza teslim edildi. İnternet üzerinden montaj kaydı oluşturduk. Aradan 5 dakika geçmeden Adapazarı Çağan Teknik Servisi’nden arandık. 12 Temmuz 2018’de geldiler ve çok hızlı bir şekilde kurulumu gerçekleştirdiler. Kendilerine bu
konuda çok teşekkür ederim. Gerçekten servisiniz çok hızlı ve anlayışlı. Güleryüzlü servis elemanları var ve çok ilgililer. Bu konuda teşekkür etmek istedim. Bundan sonraki tercihim kesinlikle Baymak olacak. Teşekkürler.”

Antalya, Manavgat’tan arayan müşterimiz Sümeyye Yıldız ise yine İnternet üzerinden self servis uygulamasıyla servis talebinde bulunduğunu ve yetkili servisimiz Çetinler Soğutma’nın hızlı bir şekilde sorunu çözmesinden
dolayı memnuniyetini iletti.

SELF SERVİS UYGULAMASI NEDİR?

Baymak müşterilerinin şirketin Web sayfası üzerinden servis taleplerini kendilerinin oluşturabildiği bir uygulama. Müşteriler bazen bir toplu taşıma aracında bazen bir toplantı arasında servis taleplerini Self Servis Uygulaması ile saniyeler içinde Web sitesi üzerinden yapabiliyor. Özetle ihtiyaç duyulan her an her yerden yetkili servis  talebinde bulunulabiliyor. Böylece Baymak, müşterilerinin zamanını en etkin şekilde kullanmalarını sağlıyor.

Self Servis Uygulaması, Baymak’ın tüketicileriyle güçlü ve hızlı temas noktası oluşturma felsefesinden besleniyor. Bu felsefe Baymak’ın müşterilerine temas ettiği her noktada bir uygulamaya dönüştü. Yapılan araştırmalar da müşterilerin yaşadıkları deneyimle ilgili geri bildirimlerini paylaşmak konusunda eskiye göre daha cesur olduklarını
gösteriyor. Baymak müşterileri için geliştirilen sistemde tüm kayıt
ve randevu talepleri, tamamen online olarak gerçekleştiriliyor. İletişim bilgilerini giren kullanıcının cep telefonuna doğrulama kodu geliyor. Doğrulama kodunu teyit ettikten sonra adres bilgilerini doldurarak randevu tarihini ve
saatini seçebiliyor. Talebini Web üzerinden veren müşteriler kısa zamanda yetkili Baymak servisinden hizmet alabiliyor.

Ne Kadar Elektrik ÜRETEBİLİRİM?

Baymak’ın yüksek teknolojili güneş enerjisi çözümleri, bugüne kadar başta Emlak Konut GYO olmak üzere birçok büyük projede kullanıldı. Ancak Baymak’ın güneş enerjisi alanındaki temel stratejisi, PV sistemlerinin işyeri ve ev gibi çatı kurulumlarını da yaygınlaştırmak.

Yayımlanan son düzenlemeler de bu hedefin yolunu açmış durumda. Örneğin geçen yılın temmuz ayında yayınlanan “Planlı Alanlar İmar Yönetmeliği” ile çatı üzerinde kendi ihtiyacını karşılamak üzere tesis edilecek güneş enerjisi sistemleri için yapı ruhsatı ihtiyacı kaldırıldı. Geçen haziran ayında ise Gelir Vergisi Genel Tebliği ile 10 kW altı sistemlerde son kullanıcılara vergi muafiyeti getirildi. Böylece ihtiyaç fazlası elektriğin tedarik şirketine satışından elde edilecek gelirlerde kesintilere de son verildi.

KOLAY KULLANIM

Baymak da bu doğrultuda geliştirdiği “PV Hesaplama Aracı” ile fotovoltaik panel kurulumunu kolay ve pratik hale getiriyor. Binanın yönü, çatı eğim oranı, ortalama elektrik faturası ve bulunduğu ili girerek kolayca sonuca ulaşabileceğiniz PV Hesaplama Aracı ile evinizde veya iş yerinizde kaç kiloWatt’lık güneş enerjisi santraline ihtiyacınız olduğunu ve kaç kiloWatt saat tüketim yaptığınızı saniyeler içinde görebiliyorsunuz. www.baymak.com.tr üzerinden kolayca ulaşabileceğiniz PV Hesaplama Aracı üzerinden sistem kurulumu konusunda destek almak için bilgi formunu göndermeniz yeterli.