SERVİS OTOMASYON SİSTEMİ

Türkiye'de iklimlendirme sektörünün en büyük kurumlarının tercihi ile Satış Sonrası Hizmetlerinizi Mükemmelleştirin. Satış sonrası süreçlerinizi hızlandırarak müşteri memnuniyetinizi artırın.

TEKNİSYEN ONLINE

Sahadaki Teknisyenleri yönetmenizi ve takip etmenizi sağlar. İhtiyaç duyduğu bilgiler teknisyenin elinin altında bulunur.

MÜŞTERİ MOBİL

Müşterilerinizin size mobil cihazlardan ulaşmasını sağlayın. Müşterinin satın aldığı cihazlarla ilgili bilgilere kolayca ulaşmasını sağlar. Servis geçmişini ve sürecini uygulama üzerinden online takip eder.

REFERANSLARIMIZ
Baymak
ECA
Daikin
Demir Döküm
Ferolli
ÜRÜN MODÜLLERİ

SERVİS OTOMASYON SİSTEMİ MODÜLLERİ

SATIŞ SONRASI HİZMETLERİN ÇEVİKLİĞİ

  • İş süreçlerini hızlandırmak için tekrarlanan işlerden kurtulun.
  • Girilen verinin doğrulanması ile teknisyenler tarafından yapılan hataları azaltın.
  • Doğru veriye hızlı ulaşarak daha hızlı karar verin.
  • Sektördeki değişimler gözönüne alındığında süreçlerin bir çoğu parametrelerle kolaylıkla
    değiştirilebilir.
  • Aynı terminoloji ve iş süreçlerini kullanan servislerin yönetimi kolaylaşır.
  • Sahadaki ihtiyaç duyulan veriyi anında toplayın.

YETKİLİ SERVİS MEMNUNİYETİ

  • İş süreçlerindeki verimlilik sayesinde, sağlanan tasarrufla yüksek işletme karlılığı elde edin.
  • Yedek parça siparişi ve temininde, servis tarafından süreç takibi sağlayın.
  • Daha iyi ve daha hızlı teknik destek ile servis memnuniyeti sağlayın.
  • Teknik dokümanlara online erişim ile eğitim maliyetlerini düşürün.
  • Veri girişindeki kontrol ve uyarılar ile garantili işlemlerin tahsilatını hızlandırın.
  • Müşteri memnuniyeti sayesinde marka pazar payını ve servis potansiyelini
    arttırın.

ÇALIŞAN MEMNUNİYETİ

  • Telefon trafiğinin azalması nedeni ile çalışma verimliliğini arttırın.
  • Servisler ile iletişimin hızlanması ve kontrol edilebilmesi ile süreçleri kolaylaştırın.
  • Düzensizlikleri azaltın ve çalışma saatlerini rahatlatın.
  • Kazanılan zamanı, katma değerli işlere harcayın.
  • Rutin işlerin azalması ile çalışan motivasyonunu arttırın.
  • Müşteri ve servisler ile yaşanacak çatışmaları, sistematik kontroller ve uyarılar ile azaltın daha huzurlu çalışma imkanı sağlayın.

MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ

  • İş süreçlerindeki kısalma ve hızlanma ile müşteri taleplerini daha hızlı karşılayın, beklemeleri azaltın.
  • Aynı müşteri ve cihaz için yapılan tekrarlayan problemleri fark edin, önlemlerinizi önceden alın.
  • Servis sonrası müşteri memnuniyetini, yerinde ziyaret ve anketler ile takip edin.
  • Rekabetin getirdiği değişimlere hızlı ve zamanında uyum ile müşteri beklentilerini sürekli olarak karşılayın.
  • Çapraz pazarlama ve satış imkanları ve kampanyalar ile marka imajını arttırın.

VERİMLİLİK ARTIŞI & TASARRUF

  • Tekrarlanan işlerden kurtulun.
  • Veri girişi hatalarını en aza indirin.
  • Çağrı trafiğini azaltın.
  • E-posta ve yazıcı çıktılarını azaltın.
  • Güvenilir bir veritabanı oluşturun.
  • Üretim hatalarından doğrudan haberdar olun ve maliyetleri anında azaltın.
  • Servisler tarafından yapılan hataların kolay takibi.
  • Teknisyenlerin eğitim sürelerini azaltın.

MALİYETLERİ DÜŞÜRÜN

  • Yüksek harcama için kontroller ve merkez onayları.
  • Bir seri numarasına çok servis verilmesi durumunda uyarı.
  • Ürün garantisinin online takibi.