SERVİSLERİMİZ ANLATIYOR

En Büyük Avantajımız SOS

Baymak ile 2012’de çalışmaya başladık.Öncesinde dört arkadaş olarak 2009’da bir beyaz eşya firmasının yetkili servisliğini alarak işe başladık. İlçemize doğalgazın gelmesiyle de bu alana girdik. Şu anda 13 kişilik bir ekibe sahibiz. Baymak olarak Gönen’de pazarın yüzde 70’ine sahibiz. Geçen sene 11 okulda ve yeni açılan Organize Sanayi Bölgesi’nde (OSB) kaskad sistem kurduk. Yaz aylarında da klimada büyük yükseliş yaşadık. Baymak çok iyi bir klimayı uygun fiyatla verince işimiz çok arttı. İşimizdeki en büyük avantajımız bence SOS. Daha fazla iş almamızı sağlıyor. Daha önce çalıştığımız firmada yeni bir sisteme geçildiğinde çok sıkıntı yaşamıştık. SOS ise bir yıl içinde herşeyi ile çalışır haldeydi.

 

 

 

 

Geleneksel Üçüncü Yetkili Servis Toplantısı’nın ilk günü, Baymak Satış Sonrası Hizmetler Müdürü Betül Başkır’ın yaptığı sunumla açıldı. Başkır, Bakmayk’ın satış sonrası hizmetlerde izlediği stratejiyi ve önümüzdeki dönemde izlenecek yol haritasını anlattı. Başkır, amaca ulaşmak için Baymak servislerinin Servis Otomasyon Sistemi (SOS), kurumsal kimlik yenilemesi, eğitim, kaliteli çağrı merkezi ve yeterli yedek parça’dan oluşan beş adımı kusursuzlaştırmaları gerektiğini vurguladı. Başkır ayrıca Baymak Akademi ile SOS’taki yeniliklerin de müjdesini verdi.