Araç Satış, İkinci El, Araç Servis ve Yedek Parça Ticareti… Otomotiv sektöründe bayi olarak faaliyet gösteren firmalar bu temel iş süreçlerini distribütör ve diğer bayiler ile etkileşim içerisinde yönetirler. IOSİS-BOS otomotiv sektörüne özel olarak geliştirilmiş bayilerin ve distribütör firmanın bir arada entegre olarak çalışmasına olanak sağlayan web tabanlı kapsamlı bir sistemdir.
Hem IOS hem de Android tabletler üzerinden kullanılabilen Araç Kabul Uygulaması, Servis danışmanlarınızın müşteri randevularını yönetmesini, servise gelen müşterilerin karşılanması sırasında ihtiyaç duyulan bilgilerin sağlanması, araç üzerinde yapılan teşhisin anlık olarak kaydedilmesi, araç üzerindeki arıza ve hasarların uygulama üzerinde işaretlenerek kayıt altına alınmasını sağlayan bir mobil uygulamadır.
Araç Kabul Mobil Uygulaması, IOSİS-BOS ile entegre kullanılabildiği gibi ayrı olarak da konumlandırılarak herhangi bir DMS ile de entegre olabilmektedir.
Araç Servis işlemlerinin yapıldığı otomobil servislerinde planlama ve verimli yönetim için benzersiz bir ürün.
In the automotive sector companies manage their business processes such as Vehicle sales, Second Hand, Vehicle Service and Spare Parts Trade, etc. with distributors and other dealers.
The IOSIS-BOS is a comprehensive web-based system that allows to work together dealers and distributors in the automotive industry.
Vehicle acceptance application available on both ios and android tablets, Service advisors manage customer appointments, getting the customers’ necessary information who arriving to the service,instant to keeping record of the diagnosis on the vehicle,it is a mobile application that keep recording of malfunctions and damage on the vehicle.
Vehicle Acceptance Mobile Application can be integrated with IOSIS-BOS , be integrated with DMS separetely
Unique Product for planning and efficient management of car services that car service operations are performed.
GENERAL FEATURES
• DEALER MANAGEMENT
PRODUCT MANAGEMENT
CAMPAIGNS
DEALER STOCK FOLLOW-UP
RETAIL PRICE LISTS
DEALER EMPLOYEE FOLLOWING
DEALER RETURN PROCESS
PURCHASE ORDER ENTRY and FOLLOW-UP
DEALER SELLER PROCESSES
SEARCHING PRODUCTS ON DEALER NETWORK
CALL CENTER
COMMUNICATION ON THE SYSTEM
CUSTOMER FOLLOW-UP